Меню сайту |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Розвивати артикуляційний
апарат, дрібну моторику пальців, фонематичне сприйняття, логічне мислення,
творчу уяву, пам'ять використовуючи ейдетичні прийоми Артюховича . Збагачувати й уточнювати словник
дітей іменниками, прикметниками, дієсловами; стимулювати мовленнєву активність.
Вчити дітей правильно вимовляти звук «Ш» в реченнях. Виховувати інтерес до
мови,любов до природи, вміння швидко,
самостійно виконувати ігрові завдання. |

Впровадження нових
технологій: нестандартних підходів в роботі з дітьми (використання елементів
методики В.Сухомлинського). «Казкотерапія». |
Мета: розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання,
дрібну моторику пальців; координації
ритмічних слів та рухів, пам'ять, увагу; розвивати вміння інтонаційно виразно
читати знайомі вірші. Вчити правильно диференціювати звуки Л – Л’ в словах. Виховувати спостережливість. |
Мета: Розвивати дрібну
моторику, артикуляційний апарат, увагу,
пам'ять, фонематичний слух, мовне
дихання.
Виховувати звукову культуру
мовлення.
Вчити дітей правильно вимовляти
звук «Л». |
Мета: Розвивати
артикуляційний апарат, дрібну моторику, дихання, фонематичний
слух, увагу, мислення, пам'ять.
Виховувати звукову культуру
мовлення.
Вчити дітей відгадувати
загадки виділяти місце звука «Л» у відгадках. |
Мета: розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання,
дрібну моторику пальців; координації
ритмічних слів та рухів, пам'ять, увагу; розвивати вміння інтонаційно виразно
читати знайомі вірші. Вчити правильно диференціювати звуки Л – Л’ в словах. Виховувати спостережливість.
Обладнання: дзеркала, обруч, предметні малюнки, полотно,
символи, алгоритми. |
|
|
Форма входу |
|
 |
Друзі сайту |
|
 |
|