Понеділок
16.06.2025
23:56
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ЛОГОПЕДіЯ
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Розробки занять [6]
Атестаційні матеріали [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Розробки занять

Тема: Диференціація звуків Л – Л’ в словах
18.03.2014, 16:06

Тема: Диференціація звуків Л – Л’ в словах

Мета: розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання, дрібну моторику пальців;  координації ритмічних слів та рухів, пам'ять, увагу; розвивати вміння інтонаційно виразно читати знайомі вірші. Вчити правильно диференціювати звуки Л – Л’ в словах. Виховувати спостережливість.

Обладнання: дзеркала, обруч, предметні малюнки, полотно, символи, алгоритми.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Діти, до нас завітали гості. Поверніться до них, усміхніться оченятами, привітайте їх сердечно і щиро.

А зараз давайте побажаємо один одному доброго ранку, а допоможе нам це зробити повітряна кульку.    (Діти передають кульку, звертаючись один до одного по імені і бажаючи доброго ранку.)

Діти: Добрий ранок Іра. Добрий ранок, Діана і  так далі.

ІІ. Артикуляційна гімнастика

«Паркан», «Млинці», «Лопата», «Смачне варення», «Конячка».

ІІІ. Діти, яка в нас пора року? (відповіді дітей)

Весна – яка?(відповіді дітей)

ІV. Змінити речення

Я літав на літаку.

Я катався на лижах.

V. Показ знаков – символів

- я слухаю, правильно я вимовляю  звук чи ні.

- я відчуваю, що роблять мої губки, язичок, зубки.

- я бачу, що роблять мої губки, зубки, язичок

- я відчуваю, працює шия  чи ні, теплий повітря  або холодне.

V І. Пальчикова гімнастика

«По спіралі»

Дитина прокочує м'ячик і читає вірш Н. Забіли "Метелик":

Я біжу, біжу по гаю,  

Я метелика впіймаю

А метелик не схотів,   

 Геть від мене полетів

 Полетів він на лужок,

Заховався між квіток...

Я іду, іду, іду,. 

  Метелика не знайду.

 V ІІ. Гра «У яке коло?»

На килимку розкладено кілька обручів, у них – літери Л – Л’ .

Діти стають у рядок.

Логопед кожному дає малюнок, дитина промовляє слово що є зображено на картинці , і визначає який звук є в цьому слові. І  кладе картинку  в обруч, де її літера.

(Діти виконують завдання)

VІІІ. Фізкультхвилинка

Руки вгору-підтягніться.

Раз-два, раз-два

Станьте рівно, поверніться

І до сонечка зверніться

А тепер хай всі малята

Пострибають, мов зайчата

Руки вгору підніміть,

Вдих і видих всі зробіть.

ІX. Гра «Пиріжки»

Пекла Наталка пиріжки,

пекла духмяні і смачні.

Ми за стіл всі сіли

Й пиріжки поїли.

 Гра «Хлоп – топ»

Довго грались, притомились,

Друг на дружку подивились,

Ручками хлоп –хлоп,

ніжками топ – топ

Гра «Пила»

Пиляй, пила, складай все в ряд,

Будуєм хатку для звірят

Там сірий зайка буде жити

І з нами буде він дружити

X. Дидактична гра «Що я люблю»

Я люблю молоко

Діана  любить молоко, а я люблю яблуко.

Діана  любить молоко, Іра любить яблуко, а я люблю сливу.

Діана  любить молоко, Іра любить яблуко, Максим любить сливу, а я люблю малину .

XІ. Повторення скоромовок

Лон, лон, лон – жовтий лимон

Ула, ула, ула – хижа акула

Лень, лень, лень – лежить тюлень

Ля, ля, ля – бігає теля

Люх, люх, люх – на голові капелюх

Іль, іль, іль – їде автомобіль

XІІ. Мовне дихання

XІІІ. Підсумок заняття

Категорія: Розробки занять | Додав: logoped | Теги: Диференціація звуків Л – Л’ в слова
Переглядів: 912 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Друзі сайту
студия эстрадной песни "Вернисаж" г. Нетешин