Тема: Автоматизація звука «Л» в
загадках.
Мета:
Розвивати артикуляційний апарат,
дрібну моторику,
дихання, фонематичний
слух, увагу, мислення, пам'ять.
Виховувати звукову культуру
мовлення.
Вчити дітей відгадувати
загадки виділяти місце звука
«Л» у відгадках.
Обладнання: дзеркала, сюжетні
картинки, іграшки.
Хід заняття:
I.
Організаційний момент:
І маленькі і старенькі
Влітку, взимку, навесні
Всюди вдягнені гарненько
У зелені сукні всі (
ЯЛИНКИ )
II.
Артикуляційна гімнастика:
комплекс вправ №3.
III.
Пальчикова гімнастика: робота
з квасолею, викласти ялинку.
IV.
д-г «Який склад заблукав»
V.
Робота із загадками:
дивись дид. мат. А.Я.
Малярчук стр. 24 - 30
VI.
д-г «Ланцюжок слів»
VII.
д-г «Четвертий зайвий»
VIII.
Підсумок заняття.
|