Неділя
06.07.2025
14:23
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ЛОГОПЕДіЯ
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Березень » 10

Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) – складне мовленнєве порушення, при якому у дитини з нормальним слухом та інтелектом порушуються усі компоненти мови: лексика, фонетика, граматика. Мовленнєвий недорозвиток може бути виражений в різному ступені: від повної відсутності мовленнєвих засобів спілкування до розгорнутого мовлення з окремими елементами лексико-граматичного та фонетичного недорозвитку.



Перший рівень мовленнєвого розвитку. Мовленнєві к ... Читати далі »
Переглядів: 1058 | Додав: logoped | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Дислексія – часткове специфічне порушення процесу читання, яке виражається стійкими специфічними помилками, які зумовлені несформованістю або розладами функцій, що забезпечують процес читання. За ступенем вираженості розрізняють: алексію – повну неможливість оволодіння читанням або повну його втрату, та дислексію – труднощі в оволодінні читання та дефект його формування. Дислексія може бути самостійним розладом та проявлятися поряд з іншими важкими порушеннями мовлення - дислаліями, дизартріями, алаліями.


Види дислексій

Фонематичні дислексії обумовлені недорозвиненням функції фонемної системи: слуховимовної диференціації фонем, фонематичного аналізу і синтезу. При недорозвитку функцій фонематичного аналізу та синтезу у дітей спостерігається побуквене читання, спотворення звукової сторони слова ( вставки, пропуски, перестановки звуків), труднощі читання оберненого складу. Наприклад, аптека – „патека”, булка – „бука” ... Читати далі »
Переглядів: 496 | Додав: logoped | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Коли у дітей тільки формується звичка писати, ба­гато літер вони пишуть дзеркально - і це закономірний етап становлення. До речі, дзеркаль­не написання характерне для лівши, тому до третього класу говорити про дисграфію рано.


Писання- це не тільки спритність пальців, але і ро­бота мозку. Учень повинен зрозуміти, як пишеться літера, як вона розташована в рядку, як вести ру­ку. Освоєння письма в одних проходить швидко, а в інших викликає труднощі. Якщо і в третьому класі з написанням складності - це привід замисли­тися.

Чому ж одні діти пишуть гарно, а в інших - каракулі? Причин може бути декілька.

Невміння координувати рух руки. Це - індивідуальна особливість, і лаяти його за це, що­найменше, неправильно.

Проблеми з концентрацією уваги - дитина постійно відволікається, крутить головою. Так поводяться гіперактивні діти.

Нерозвиненість просторово зорового сприйняття, яке формується до 10 років. Діти ніяк ... Читати далі »
Переглядів: 654 | Додав: logoped | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Дислалією називають порушення звуковимови, не пов'язаної з вадами слуху, порушеннями іннервації мовленнєвого апарату чи недоліками розумового розвитку дитини.

Дислалія належить до найпоширеніших порушень мовленнєвого розвитку у дошкільнят. 

Причини її виникнення можуть бути дуже різними, назвемо основні.
... Читати далі »

Переглядів: 717 | Додав: logoped | Дата: 10.03.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Календар
«  Березень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту
студия эстрадной песни "Вернисаж" г. Нетешин