Меню сайту |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
Головна » 2014 » Березень » 10

Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) – складне мовленнєве порушення, при якому у дитини з нормальним слухом та інтелектом порушуються усі компоненти мови: лексика, фонетика, граматика. Мовленнєвий недорозвиток може бути виражений в різному ступені: від повної відсутності мовленнєвих засобів спілкування до розгорнутого мовлення з окремими елементами лексико-граматичного та фонетичного недорозвитку.
Перший рівень мовленнєвого розвитку. Мовленнєві к
...
Читати далі »
Переглядів:
1058
|
Додав:
logoped
|
Дата:
10.03.2014
|
|

Дислексія – часткове специфічне порушення процесу читання, яке виражається стійкими специфічними помилками, які зумовлені несформованістю або розладами функцій, що забезпечують процес читання. За ступенем вираженості розрізняють: алексію – повну неможливість оволодіння читанням або повну його втрату, та дислексію – труднощі в оволодінні читання та дефект його формування. Дислексія може бути самостійним розладом та проявлятися поряд з іншими важкими порушеннями мовлення - дислаліями, дизартріями, алаліями. Види дислексій Фонематичні дислексії обумовлені недорозвиненням функції фонемної системи: слуховимовної диференціації фонем, фонематичного аналізу і синтезу. При недорозвитку функцій фонематичного аналізу та синтезу у дітей спостерігається побуквене читання, спотворення звукової сторони слова ( вставки, пропуски, перестановки звуків), труднощі читання оберненого складу. Наприклад, аптека – „патека”, булка – „бука”
...
Читати далі »
Переглядів:
496
|
Додав:
logoped
|
Дата:
10.03.2014
|
|

Коли у дітей тільки формується звичка писати, багато літер вони пишуть дзеркально - і це закономірний етап становлення. До речі, дзеркальне написання характерне для лівши, тому до третього класу говорити про дисграфію рано.
Писання- це не тільки спритність пальців, але і робота мозку. Учень повинен зрозуміти, як пишеться літера, як вона розташована в рядку, як вести руку. Освоєння письма в одних проходить швидко, а в інших викликає труднощі. Якщо і в третьому класі з написанням складності - це привід замислитися. Чому ж одні діти пишуть гарно, а в інших - каракулі? Причин може бути декілька. Невміння координувати рух руки. Це - індивідуальна особливість, і лаяти його за це, щонайменше, неправильно. Проблеми з концентрацією уваги - дитина постійно відволікається, крутить головою. Так поводяться гіперактивні діти. Нерозвиненість просторово зорового сприйняття, яке формується до 10 років. Діти ніяк
...
Читати далі »
Переглядів:
654
|
Додав:
logoped
|
Дата:
10.03.2014
|
|

Дислалією називають порушення звуковимови, не пов'язаної з вадами слуху, порушеннями іннервації мовленнєвого апарату чи недоліками розумового розвитку дитини.
Дислалія належить до найпоширеніших порушень мовленнєвого розвитку у дошкільнят.
Причини її виникнення можуть бути дуже різними, назвемо основні.
...
Читати далі »
Переглядів:
717
|
Додав:
logoped
|
Дата:
10.03.2014
|
| |
|
|
Форма входу |
|
 |
Календар |
|
 |
Архів записів |
|
 |
Друзі сайту |
|
 |
|