Меню сайту |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
Головна » Архів матеріалів

Їх називають «діти сонця». Ці хлопчики і дівчатка, за словами педагогів, надто чутливі, вразливі та відкриті навколишньому світу. Діти з синдромом Дауна - скільки їх народжується в Україні? Яке майбутнє цих дітей? За статистикою, на 800-1000 немовлят одна дитина народжується з синдромом Дауна. Щороку в Україні на світ з’являється від 300 до 400 таких малюків. Майже кожну третю дитину залишають у пологовому будинку. Хвороба Дауна - це генетична патологія, зазначає Галина Скиба, працівник інституту педіатрії, акушерства та гінекології. «Така дитина
...
Читати далі »
Переглядів:
1977
|
Додав:
logoped
|
Дата:
18.03.2014
|
|

Алалія – тяжке порушення мовлення, відсутність або недорозвиток мовлення, яке виникає внаслідок органічного ураження центральної нервової системи. Алалія – системний недорозвиток мовлення, при якому порушені усі його сторони (фонетико-фонематична, лексико-граматична, синтаксична). При алалії мовлення зовсім не розвивається або розвивається з грубими відхиленнями. В залежності від того, які мовленнєві центри були уражені, розрізняють сенсорну і моторну алалії.
...
Читати далі »
Переглядів:
1926
|
Додав:
logoped
|
Дата:
18.03.2014
|
|

АУТИЗМ? А ЩО ЦЕ ТАКЕ?
Згідно зі статистикою, діагноз «аутизм» трапляється досить часто: один випадок на 100-160 дітей. Про те, як визначити, чи ваша дитина не захворіла на цю недугу, як правильно її лікувати та яка доля на неї чекає, для читачів «ДУ» розповіли координатор програми психічного здоров'я ВООЗ Ігор Марценковський і старший науковий працівник українського Інституту психіатрії Яна Бікшаєва.
Аутизм належить до групи загальних порушень розвитку. Тобто деякі сфери дитячої психіки розвиваються відповідно до віку дитини, нерідко навіть із випередженням, а декотрі - різко уповільнюються. До таких загальмованих сфер належать сфера комунікації (особливо мовне спілкування, здатність адекватно сприймати дійсність, віддзеркалювати соціальні ситуації й реагувати на них). Адже дитина-аутист не завжди є розумово від
...
Читати далі »
Переглядів:
561
|
Додав:
logoped
|
Дата:
18.03.2014
|
|

Ринолалія – порушення тембру голосу та звуковимови, обумовлене анатомо-фізіологічними дефектами мовленнєвого аппарату. При ринолалії артикуляція звукі відрізняється від норми. Так, при нормальній фонації у дитини під час вимови усіх (крім носових) звуків мовлення, відбувається відділення носоглоточної та носової порожнин від глоточної та ротової. Під час мовлення м'яке піднебіння безперервно опускається та піднімається на різну висоту в залежності від звуків, що вимовляються та швидкості мовлення. При порушенні функцій піднебінно-глоткового зімкнення зявляється специфічний для ринолалії носовий відтінок мовлення. В залежності від характеру порушення функції піднебінно-глоточного зімкнення виділяють різні форми ринолалії: відкриту, закриту та змішану.
...
Читати далі »
Переглядів:
1193
|
Додав:
logoped
|
Дата:
18.03.2014
|
|
Дизартрія – порушення вимовної сторони мовлення, яке виникає внаслідок органічного ураження центральної нервової системи. Це важкий розлад усієї мовленнєвої діяльності. При дизартрії порушується не тільки звуковимова майже усіх груп звуків, але і просодична сторона мовлення: голос, інтонація, темп, ритм. Дизартрія – це неврологічний діагноз. Невролог призначає медикаментозне лікування, а логопед займається корекцією мовленнєвих вад. Лікування дизартрії повинно являти собою комплексний вплив, де будуть використані і медикаменти, і лікувальна фізкультура, і масаж , і логопедична робота. Дизартрія спостерігається, як у тяжкій так і в легкій формі. Тяжка форма найчастіше є компонентом дитячого церебрального паралічу. Діти з тяжкою формою дизартрії отримують комплексну допомогу в спеціальних закладах для дітей з
...
Читати далі »
Переглядів:
615
|
Додав:
logoped
|
Дата:
14.03.2014
|
|

1. Дуже часто дитина не може вимовити звук через слабкість м'язів губ, щік і язика. Тоді потрібні зміцнюючи вправи.
2. Іноді дитина не може поставити губи або язик у правильне положення, і правильна вимова звуку порушується. Кожен порушений звук ми поділяємо на складові - артикуляційні вправи, а потім маємо з них- чистий (правильний) звук.
3. Деякі діти не можуть швидко перейти з одного звуку на інший. Для них
...
Читати далі »
Переглядів:
900
|
Додав:
logoped
|
Дата:
13.03.2014
|
|

Для чого потрібні заняття із логопедом?
• Батьки не завжди чують всі дефекти в мовленні дитини.
• Немає такої діяльності людини, де не потрібна була чітка мова хоча б на етапі навчання.
• Правильне мовлення дозволяє дитині легше досягати успіхів у суспільстві.
• Мова є елементом соціальної адаптації.
• Чисте мовлення знімає обмеження у виборі професії.
• Часто батьки вважають, що погана мова пройде сама. На жаль, це не завжди так.
• У людей з порушеннями мовлення часто формуються комплекси неповноцінності.
• Якщо не виправити вимову до школи, то потім зробити це дуже важко, так як воно увійде в звичку.
• Якщо дитина змішує звуки у вимові, то й писати буде т
...
Читати далі »
Переглядів:
496
|
Додав:
logoped
|
Дата:
13.03.2014
|
|

Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) – складне мовленнєве порушення, при якому у дитини з нормальним слухом та інтелектом порушуються усі компоненти мови: лексика, фонетика, граматика. Мовленнєвий недорозвиток може бути виражений в різному ступені: від повної відсутності мовленнєвих засобів спілкування до розгорнутого мовлення з окремими елементами лексико-граматичного та фонетичного недорозвитку.
Перший рівень мовленнєвого розвитку. Мовленнєві к
...
Читати далі »
Переглядів:
1058
|
Додав:
logoped
|
Дата:
10.03.2014
|
|

Дислексія – часткове специфічне порушення процесу читання, яке виражається стійкими специфічними помилками, які зумовлені несформованістю або розладами функцій, що забезпечують процес читання. За ступенем вираженості розрізняють: алексію – повну неможливість оволодіння читанням або повну його втрату, та дислексію – труднощі в оволодінні читання та дефект його формування. Дислексія може бути самостійним розладом та проявлятися поряд з іншими важкими порушеннями мовлення - дислаліями, дизартріями, алаліями. Види дислексій Фонематичні дислексії обумовлені недорозвиненням функції фонемної системи: слуховимовної диференціації фонем, фонематичного аналізу і синтезу. При недорозвитку функцій фонематичного аналізу та синтезу у дітей спостерігається побуквене читання, спотворення звукової сторони слова ( вставки, пропуски, перестановки звуків), труднощі читання оберненого складу. Наприклад, аптека – „патека”, булка – „бука”
...
Читати далі »
Переглядів:
496
|
Додав:
logoped
|
Дата:
10.03.2014
|
|

Коли у дітей тільки формується звичка писати, багато літер вони пишуть дзеркально - і це закономірний етап становлення. До речі, дзеркальне написання характерне для лівши, тому до третього класу говорити про дисграфію рано.
Писання- це не тільки спритність пальців, але і робота мозку. Учень повинен зрозуміти, як пишеться літера, як вона розташована в рядку, як вести руку. Освоєння письма в одних проходить швидко, а в інших викликає труднощі. Якщо і в третьому класі з написанням складності - це привід замислитися. Чому ж одні діти пишуть гарно, а в інших - каракулі? Причин може бути декілька. Невміння координувати рух руки. Це - індивідуальна особливість, і лаяти його за це, щонайменше, неправильно. Проблеми з концентрацією уваги - дитина постійно відволікається, крутить головою. Так поводяться гіперактивні діти. Нерозвиненість просторово зорового сприйняття, яке формується до 10 років. Діти ніяк
...
Читати далі »
Переглядів:
654
|
Додав:
logoped
|
Дата:
10.03.2014
|
| |
|
Форма входу |
|
 |
Календар |
« Липень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
 |
Архів записів |
|
 |
Друзі сайту |
|
 |
|